Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput
Studio Točkica
Studio Točkica

Dobrodošli, upoznajte naš centar!

4 sportsko-rekreacijske discipline | 1 lokacija

O nama


Studio Točkica svojim rekreativnim programom djeluje unutar Udruge za promicanje tjelesne kulture "Točkica".

Cilj osnivanja Udruge je promicanje, razvitak, unapređenje i popularizacija tjelesne kulture kroz provođenje različitih oblika tjelesne aktivnosti radi poticanja i unapređivanja zdravog načina života.

U studiju Točkica vam na raspolaganju stoje tri vrste treninga kojima ćete poboljšati kondiciju, snagu i fleksibilnost tijela: body tehnika, pilates - yoga i trbušni ples.

Nudimo i novi program vježbanja: workout. Prijave u tijeku!
Workout je rekreativni trening koji ciljano razvija različite skupine mišića te podiže nivo fizičke kondicije i snage. Baziran na pilatesu, ovaj trening nadopunjuje klasične pilates vježbe intenzivnom upotrebom sportskih rekvizita i različitim kondicijskim vježbama.

 

BODY TEHNIKA je prilagođena svim karakteristikama i stanjima muškaraca, žena i djece te trudnicama, dojiljama i osobama zrelije dobi.
Treninzi su raznovrsni i zabavni, sa naglašenim rehabilitacijskim, rekreativnim i sportskim pristupom, uz korištenje velikog broja rekvizita.
Ova vrsta treninga potiče povećanu kalorijsku potrošnju i razvoj kondicije.

 

 

PILATES-YOGA je relaksirajući trening, baziran na elementima yoge, pilatesa i stretchinga.
Sastoji se od vježbi disanja, slijedova asana  te vježbi snage, izdržljivosti i fleksibilnosti.
Ova vrsta treninga pomaže pronalaženju ravnoteže između mentalnog i tjelesnog, potiče razvoj koncentracije, uklanja nakupljeni stres te opušta i oblikuje tijelo.

 

TRBUŠNI PLES vas upoznaje s vašim tijelom putem drevnih plesnih pokreta sa područja Bliskog istoka i Sjeverne Afrike.
Trening se sastoji od vježbi snage i fleksibilnosti, učenja plesne tehnike, povezivanja pojedinih elemenata u cjelovitu plesnu formu te istezanja i opuštanja na kraju sata.
Trbušni ples pogoduje ženskoj konstituciji i oblikuje tijelo na prirodan način, a naročito efikasno uklanja suvišno masno tkivo sa područja trbuha, struka, stražnjice, bokova i bedara.
Plesati mogu žene svih dobnih skupina, građe i fizičke spremnosti, a svaki novi trening donosi napredak plesne tehnike te povećani nivo energije i fleksibilnosti.

Preporuči centar na


Preporuči na Facebook   Preporuči na Twitter

Kontaktirajte nas!


  1. Črnomerec, Grada Mainza 6
    10 000 Zagreb
    098/ 16 85 958
    091/ 53 33 412

Pošaljite nam poruku!


+ Pogledaj kompletnu listu sportova

Move Week 2015 / NowWeMove

Rekreacija.hr ključni Move agent 2015.
  1. „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

    „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

  2. Roses Open 2016.

    Roses Open 2016.

  1. Tema broja:

    Kettlebell

  2. Stručni članak:

    Trening s girjama

  3. Što vam je potrebno:

    Oprema za trening

  4. Gdje vježbati:

    Kettlebell Klub Sparta

Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Rekreacija.hr Vijesti

  1. OBAVIJEST O UPISU NOVIH ČLANICA
  2. Orijentalni ples - upis u plesnu sezonu 2017/18.
  3. "Ljeto na Bundeku"
  4. Turnir u odbojci na pijesku
  5. Ljeto na Zrinjevcu i Sport za sve
  6. Novo u Osijeku - Posturalna terapija
  7. "Ljeto na Trnju"
  8. Sport za sve Centar - Sportsko ljeto na Jarunu
  9. Škola plivanja ZPK
  10. Svjetski dan sporta -Šrc Trnje 31.05.2017.